COVID-19

Ongeacht de aanwezigheid van het COVID-19 virus of ander ziekten, werken wij altijd volgens protocollen en richtlijnen vanuit het RIVM en de KNMT. Ziekten, virussen, bacteriën en de verspreiding hiervan moeten voorkomen worden. Wij streven ernaar om de transmissie van ziekten zo laag mogelijk te houden en de kwaliteit van mondzorg te waarborgen.

Om u eigen veiligheid en die van anderen te beschermen hanteren wij de volgende extra maatregelen en vragen wij aan u om deze maatregelen na te leven:

• Houd 1,5 meter afstand van elkaar;

• Draag een mondmasker bij uw bezoek aan onze praktijk;

• Bij binnenkomst graag uw handen desinfecteren;

• Na het desinfecteren van uw handen, gelieve niks meer aanraken;

• Tandenpoetsen in onze praktijk is momenteel niet mogelijk;

• Indien mogelijk verzoeken wij u om alleen naar de praktijk te komen. Met uitzondering van ouders van kinderen tot 13 jaar en (tolk) begeleiders.

Wanneer u niet naar de praktijk kunt komen verzoeken wij u dit telefonisch door te geven.

Afspraak

Kort voor uw afspraak krijgt u een bericht met een vragenlijst. Dit wordt ook wel de triage-vragenlijst genoemd dat vanuit het RIVM en de KNMT geadviseerd wordt. Wanneer u last heeft van COVID-19 symptomen zoals loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, verhoging en smaak- en reukverlies, verzoeken wij u om uw afspraak te verplaatsen naar een ander moment. Dit geldt ook als iemand in uw huishouden last heeft van COVID-19 symptomen.

In het geval van spoed neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Ons team streeft ernaar om u nog dezelfde dag te behandelen.

Instagram Logo Schuytse
Tandartsen